Szeretnél egy olyan csapatban dolgozni, ahol anyagilag és emberileg is megbecsülnek? Ahol meghallgatnak és fontolóra veszik az ötleteidet? Ahol tényleg az ügyfél az első, és őszintén segíthetsz az embereknek? Ahol nincs értékesítési kényszer?
Ha igen, akkor most adott a lehetőség, mert keressük új munkatársunkat budapesti bemutatótermünkbe szaktanácsadó, értékesítő munkakörbe. Olvass tovább, ha érdekel az ajánlatunk!
Kik vagyunk mi?
A Nordart Magyarország egyik legnagyobb, elektromos fűtéseket forgalmazó cége. Elsődleges profilunk a norvég elektromos fűtőpanelek (Adax, Glamox, Beha) kis- és nagykereskedelme, ezen kívül elektromos padlófűtések, törölközőszárítók és infrapanelek is megtalálhatók a kínálatunkban. Budapesten és Tatán alakítottunk ki bemutatótermet, és tatai központi raktárunkból szállítjuk a termékeket az ország minden részére.
Ha többet szeretnél megtudni rólunk, itt találsz bővebb leírást cégünkről és megismerheted jövőbeli munkatársaidat is!
Hol lesz az új munkahelyed?
Budapesti bemutatótermünk a 13. kerületben, az Árpád hídhoz közel, a Duna Aréna és a Dagály strand szomszédságában található. Itt egy 100 nm-es bemutatóteremben fogadjuk ügyfeleinket, valamint egy kisebb raktárból azonnal ki is tudjuk őket szolgálni.
Pontos cím: 1138 Budapest, Jakab József u. 17. E. ép.
Mikortól és mennyit kell dolgoznod?
Az ideális kezdési időpont 2021. május-június.
Természetesen ez sok mindentől függhet, ha te vagy számunkra az ideális jelölt, akkor rugalmasan tudjuk ezt kezelni.
A munkaidő tekintetében követnünk kell a fűtésből eredő szezonalítást, ezért egy évben két munkarend szerint dolgozunk:
Szeptember 1. és Január 31. között:
Munkanapokon – 9:00-17:00 vagy 10:00-18:00 beosztva a munkatársaddal
Szombaton – 10:00-13:00, havi 3 alkalommal
Február 1 és Augusztus 31. között:
Munkanapokon – 10:00-17:00
Szombaton ilyenkor nem dolgozunk.
Mi lesz a feladatod?
A munkakör megnevezése szaktanácsadó, értékesítő, de ne egy tipikus értékesítő állást képzelj el. Itt tényleg inkább a tanácsadáson van a hangsúly, a célunk az, hogy minden ügyfelünk szakszerű tájékoztatást kapjon, és a neki legmegfelelőbb megoldással távozzon tőlünk.
A főbb napi feladataid közé fog tartozni:
- A személyesen érkező ügyfelekkel való foglalkozás
Igényfelmérés, tanácsadás, ajánlat készítése, a termékek ismertetése és értékesítése. Mindezt őszintén, az ügyfél igényeit szem előtt tartva.
- Telefonos érdeklődők tájékoztatása
Naponta elég sok telefont kapunk a központi telefonszámunkra. Ezt egy automata telefonos rendszer kezeli, így mindig van szabad munkatársunk, aki válaszolni tud a hívásra. Ebben is részt kell venned, ez napi kb. 10-15 bejövő hívás kezelését jelenti.
- Bejövő emailek kezelése
Szintén sokan érdeklődnek, kérnek ajánlatot illetve rendelnek emailen keresztül is. Napi feladataid közé fog tartozni ezek kezelése is.
Az ajánlatadáshoz és a rendelések, számlák kezeléséhez profi háttérendszer áll majd a rendelkezésedre, ne végeláthatatlan táblázatokra és online számlázóprogramra számíts.
- Csomagok előkészítése a futárszolgálatnak
A kiszállítások legnagyobb részét a tatai központunkban intézik, azonban napi pár csomagot Budapestről is feladunk, ezeket elő kell készíteni és felcímkézni.
Ezeken kívül alkalmanként kisebb, adminisztrációs feladataid is lesznek, valamint hetente, kéthetente kapunk árut Tatáról, ennek bepakolásában és rendszerezében is segítened kell majd.
Mit kapsz ezért cserébe tőlünk?
- Korrekt, piacképes havi fix fizetést
- 1 év munkaviszony után kiemelkedő bónuszrendszert
- 3 hónap munkavégzés után cafeteria támogatást
- A tökéletes és kényelmes munkavégzéshez szükséges eszközöket
- Képzéseket, amikkel szakmailag és emberileg is fejlődni tudsz
- Fiatalos légkört, kis létszámú, családias csapatot, vezetőket főnökök helyett
- Munkán kívüli programokat (csapatépítő tréningek, közös vacsorák, italozások, bulik)
Ezen kívül minden ötletedet, kérésedet meghallgatunk, és általában meg is valósítjuk. Csapatként gondolkozunk, aminek te is a részese leszel.
Mit várunk el tőled?
- Legyen kimagasló a kommunikációs készséged
Nálunk nem egy sötét irodában kell egyedül iratokat rendezned. Jórészt ügyfelekkel fogsz kommunikálni személyesen, telefonon és írásban. Ne ijedj meg a saját árnyékodtól, felszabadultan tudj másokkal beszélgetni, és írásban is megfelelően fogalmazz, írj helyesen!
- Legyél műszaki beállítottságú
Mivel elektromos fűtési berendezéseket árulunk, ezért elvárjuk, hogy ne csak pislogj, amikor esetleg olyan fogalmak jönnek elő, mint Amper, vagy szigetelés, vagy dugvilla. Nem kell elektromos fűtési szakértőnek lenned, mindenre megtanítunk, de azért az alapok legyenek meg!
- Rendelkezz alapvető számítástechnikai ismeretekkel
Ne aggódj! Nem kell programokat írnod, sem bonyolult táblázatokat kezelned. De nem árt, ha nem először látsz vállalatirányítási rendszert, és a ctrl-c ctrl-v kombináció mond azért valamit!
- Képes legyél könnyebb fizikai munkára
Alkalmanként bizony meg kell majd emelned 10-20 kg-os termékeket is, kipakolni a teherautóból vagy a raktárkészletet rendszerezni. Ez a munkád csak kicsi szeletét képezi, de alkalmasnak kell lenned erre, ha nálunk szeretnél dolgozni.
- Legyél budapesti vagy környéki
Mivel a bemutatóterem Budapesten található, ezért neked is és nekünk is könnyebb lesz, ha nem kell több órát utazással töltened napi szinten.
Hogyan jelentkezhetsz?
Ha felkeltettük az érdeklődésedet, és szeretnél a jövőben a Nordart csapat része lenni, akkor az alábbiakat kell tenned:
Küldj emailt a [email protected] email címre, amihez csatold magyar nyelvű szakmai önéletrajzod!
Leveledben mindenképpen választ várunk a következőkre:
- miért szeretnél nálunk dolgozni?
- miért gondolod, hogy te lennél a megfelelő jelölt erre a pozícióra?
- a korábbi munkahelyeden miért szerettél dolgozni?
- mit köszönhetett neked a korábbi céged?
- korábbi munkáidban mik voltak az említésre méltó eredményeid?
- miért váltanál/váltottál?
- jelöld meg bruttó fizetési igényedet
Jelentkezési határidő: 2021. március 31.
Várjuk a leveled, reméljük, hamarosan a soraink között tudhatunk Téged is!