Gyakori hibabejelenségek

Az alábbiakban összegyűjtöttük a fűtőpanelek esetében előforduló hibajelenségeket, és azok megoldásait. Kérjük, az alábbiakat figyelmesen olvassa el és menjen végig az adott lépéseken, mielőtt ügyfélszolgálatunkhoz fordul a hiba bejelentésével.

Hibajelenség Lehetséges megoldások
A fűtőpanel nem kapcsol be
  • Nincs a konnektorban áram (meghibásodott a villamos vezeték, kismegszakító lekapcsolt). Próbáljon ki más elektromos készüléket a dugaljban, ahova a fűtőpanel be van dugva.
  • A készülék jobb oldalán található billenőkapcsoló nincs bekapcsolt állapotban.
  • A billenőkapcsoló bekapcsolása után eltelik pár másodperc míg a készülék digitális kijelzőjén megjelenik a beállított hőmérséklet, ezt meg kell várni.
A kijelzőn villog a hőmérséklet Ez a hosszabb áramszünetet jelzi. Amint a készüléken módosítjuk a hőmérsékletet a "+" és "-" gombokkal a villogás megszűnik.
ADAX NEO vagy GLAMOX digitális termosztát esetén a kijelzőn a beállított hőmérséklet mellett világít/villog egy zöld pont. Ez egy elindított heti/napi program futását vagy az elindított program módosítását jelzi. Ha nem szerette volna programozni a készüléket, kérjük olvassa el a megfelelő készülék használati utasításában hogyan kell leállítani az elindított heti/napi programot vagy visszaállítani a gyári beállításokat.
A kijelzőn "--" vagy "CC" felirat jelenik meg és nem lehet módosítani a hőmérsékletet A gyerekzár be lett kapcsolva. Kérjük olvassa el a megfelelő készülék használati utasításában, hogyan kell kikapcsolni a gyerekzárat.
A fűtőpanel 3-5 fokkal magasabb vagy alacsonyabb hőmérsékleten kezd el fűteni, mint amennyi az adott helysiégben van Valamilyen külső tényező miatt (északi falon van, huzatban van, a fűtőpanel magasabbra lett szerelve 10-15 cm-nél...) a készülék hőérzékelője melegebbet vagy hidegebbet érzékel. Ekkor vagy az alacsonyabb vagy a magasabb hőmérsékleti érték szerint használjuk a készüléket vagy kalibráljuk a megfelelő értékre. Kérjük olvassa el a megfelelő készülék használati utasításában, hogyan kell a kalibrálást elvégezni.
A készülék működés közben pattogó hangot ad Kérjük vegye le a készüléket a fali konzolról, és ideiglenesen helyezze székre, úgy hogy a készülék fel ne borulhasson. Abban az esetben ha így nem tapasztalja a pattogást, akkor ellenőrizze hogy a fali rögzítő konzol vizszintben és függőben helyezkedik el. A készülék hőtágulásánál a pattogást a fali konzol ferdesége okozhatja.
A Wi-Fi-s fűtőpanelt nem lehet távolról irányítani
  • Az adott helyen megszűnt a Wi-Fi kapcsolat (áramszünet, szolgáltatás szünetelése)
  • A routert kicserélték. Ebben az esetben a fűtőpanelt újra párosítani kell a routerrel az applikációban.
  • Módosították a Wi-Fi kapcsolat nevét vagy jelszavát. Ebben az esetben a fűtőpanelt újra párosítani kell a routerrel az applikációban.
  • A router át lett helyezve úgy hogy a fűtőpanel már nem érzékeli megfelelő erősséggel a Wi-Fi jelet.
A Wi-Fi fűtőpanelt nem lehet párosítani az applikációban    
  • A párosításhoz erős Wi-Fi jelre van szükség.
  • A párosításnál a router kizárólag 2,4 GHz sávon működhet.
  • A Wi-Fi hálózat neve vagy jelszava nem helyesen lett megadva.
  • A BEHA Wi-Fi fűtőpanelek esetében a párosítás az első bekapcsolást követően 3 percig lehetséges. A párosítási folyamatot a fűtőpanel resetelésével, azaz a gyári beállítások visszaállításával lehet újraindítani. Ehhez kérjük olvassa el a BEHA applikáció használati utasítását.   
  • Bekapcsolva maradt a mobil adatforgalom. Vannak olyan mobilkészülékek ahol a párosítás idejére ki kell kapcsolnai a mobil adatforgalmat, és csak a Wi-Fi lehet bekapcsolva.